30 Eylül 2008 Salı

abla kardeş sikişme

Yaz tatili icin meleketim olan bandırmaya gittim. kahvede hic arkadasimi bulamayanıca bi tane bira alip eve doğru gitmeye karar verdim eve giderken okul bahcesinden geceryim dedim orda biraz vakit kaybederim diye düsündüm okula girince okulun arka tarafından bir kizin ciktiğini gördüm yaz talılı olunca okullun arka tarafında kimse olmazdı merak ettim biraz daha ilerledim kizin orda oturup beklemeye basladıığını gördüm bende karsi taraftaki bankin birine oturup onu kesmeye basladım 5 dk geçmemisti ki kiz yanima doğru yurumeye basladı gelip atesiniz varmi dedi bende var tabiki dedim sigarasini yaktım yakarkende hayırdır siz buralı değilisiniz sanırım dedim oda bana evet buraya misafir geldiklerini ablasininin erkek arkadası ile okulun arkasında konustuklarını söyledi bende ismim Kaan sizinki nedir dedim oda Ece (tabiki ismi değistirdim) dedi memnun oldum dedim gayri ihtiyari olarak icmeyeceğini düsünerek bira alırmısın dedim oda alırım ama sizinki bitmis dedi.bende alip gelebilirim dedim oda simdi gitmelerinin gerektiğini ama gece buralardayız su karsidaki apartmanda misafir olduklarını söyleyip beklerim dedi. geceyi zor ettim saat 22:30 civari geldim hakikatten bolkonda görünce cok sasırdım. beni görünce direk aşağı inip geldi sasırdım bir o kadar da heyecanlandım . Ece geldi yanıma oturdu ablasınıda az sonra erkek arkadısının geleceğini söyleyip bir an önce arkaya gecelim en iyi yere biz oturalım onlar gözetci kalsın dedi bende tamam dedim okulun arkasındaki en kuytu yere gittik oturduk biralarımız yudumlamaya basladık istanbullu olduğunu ve tatil için buraya ilk defa geldiklerini anlattı sonra bende erkek arkadası olup olmadığını sordum vardı ama sanırım artık olmayacak dedi bende nasıl yanı dedim sen teklif etemeyecekmisin dedi bende edeceğim tabiki dedim. Teklif ettim kabuletti bende elimi omzuna atmamda bir mahsur varmı dedim yok dedi.Elimi omzuna attim sarildim kandime doğru cektim biraz baktim hiç çıt yok sonra banayüzünü donunce dudaklarındaki bira kokusu aklimi basımdan aldı bence bir bayanda olacak eniyi parfum kokusuna bedeldir o nefesindeki koku. direk dudaklarına eğildim baktım hiç bir tepki yok opusmeye devam ettim aklimdan bu gercek olmaz dedim ama kendimide durduramadım sarıldığım elim ile saçlarını oksamaya basladım diğer elimle göğüslerine dokunmaya basladım baktim herhengi bir olumsuz tepki olmayınca abartmaya karar verdim elimi alltan tisortunun içine soktum sütyenini göğüslerinden yokarıya doğru itirmeye basladım oda nefeseni icine cekerek sütyeni yukarı itmemem yardım etti ve oda eli ile benim tisörtümün içine sokarak kayısımı sokmeye çalıstığı an ben duramayacağımı anlayarak ayağa kalktım kalktigim an Ece daha bir kelime bile etmeden kayısıma uzandı sökmeye basladı hiç kic kıpırdamiyordum kayısı soktu pantolun fermarını actı pontolu hafifce sag sola sallayarak indirdi kilodu actiğinda benimki dimdik bekliyordu ilk önce yavas yavas öpmeye basladı ben biran önce ağzına alması icin bir hamlede buludumsada o geri cekildi yavas yavas öpücüklerle devam etti sonra 16-17 santimlik yarrağımı tamamını ağzına aldı sasırdım evet sakso çektirmistim ama hepsini ağzının içine alan bi kiz arkadasım olmamıstı sonra ağzından cikarıp tasaklarımı teker teker emmeye basaldı artık dayanamıyordum kontrolu alip resmen ağzından sikmeye basladım git gelleriim hızlandıkca oda benim ritimime uydu ara sıra eğilip göğüslerini elliyordum geliyorum dediğimde ağzından çıkaracağını sandım ama tam tersine tamamını emmeye basladı ben geldikce o yutuyordu gelmeye devam ettim hepsini yuttu öyle bir bosaldim ki ablasinin yanıma geldiğini bile duymadım tek kelimesi su oldu ooooo allah muhabetinizi arttırsın 1 saatte bu olursa gerisi ne olur dedi ben utandım ama kızkardesi abla izin verirmisin dedi ablasi donup giderken öğrendim ablasi dul imis aksam bir kere daha ağzına verdim istanbula donmeden 3 kere de arkadansiktim Eceyi İstanbula donustede ablası ile birlikte oldum ama bunları birdahaki hikayede anlatacağım.....